Versmarkt Vreeburg

Ons assortiment

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons retour- en restitutiebeleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt en in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische artikelen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om je retourzending te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt verleend:

  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Restituties

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.

Als je aanvraag wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt verwerkt.

Neem daarna contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@versmarktvreeburg.nl.

Afgeprijsde artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen komen in aanmerking voor een terugbetaling. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Omruilingen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je een artikel wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail via  info@versmarktvreeburg.nl en stuur je artikel naar: Duivenvoorde 384  2261AS Leidschendam.

Cadeaus

Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon ter waarde van het geretourneerde artikel. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, dan wordt de terugbetaling naar de gever gestuurd en zal hij/zij op de hoogte worden gebracht van je retourzending.

Retourzendingen verzenden

Om je product te retourneren, moet je het opsturen naar: Versmarkt Vreeburg                                 Duivenvoorde 384, 2261AS  Leidschendam

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost voordat je geruilde product bij je aankomt, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, overweeg dan een traceerbare verzendservice of het kopen van verzendverzekering. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@versmarktvreeburg.nl voor vragen over restituties en retourzendingen.

Winkelwagen sluiten